Nadahnuti dizajni i kreativni procesi u LELOSI očima voditelja dizajna

Danas ćete imati priliku upoznati osobu koja stoji iza dizajna u LELOSI. Sonja Rutar, voditeljica dizajna, otkrit će vam tajne i inspiracije iza zadivljujućih dizajna. Dobit ćete uvid u ono što pokreće omiljenu marku kroz generacije.

Gdje nalazite inspiraciju za dizajniranje tako raznolikih LELOSI kolekcija? Postoji li nešto što Vas posebno inspirira? Primjerice, priroda, umjetnost, arhitektura, kultura...?

Inspiraciju za dizajn pronalazim u prirodi, geometriji i raznim slikarskim tehnikama. Naravno, važno je uzeti u obzir trendove i trenutne modne prognoze. Ali mogu vam reći da je nova kolekcija SambaLe doista zapanjujuća, jer je ideja rođena na ulicama Ria. Nova linija tajica naglašava prirodnu ljepotu i siluetu tijela, kao što samba ističe pokrete plesača. Zaljubit ćete se u njih na prvi pogled zbog raznolike ponude dizajna.

Koju poruku prenosite dizajnom? Možete li reći da postoji određeni dizajn koji žene mogu prepoznati kao LELOSI tajice? A postoji li takozvani kultni LELOSI dizajn?

LELOSI je uvijek bio šaren. To je vodeći princip. Poznati smo po svojim odvažnim uzorcima. Iz prodajne perspektive, svakako postoji nekoliko kultnih LELOSI dizajna. Teško je istaknuti samo jedno; Mogla bih ih nabrajati u nedogled. Prekrasni dizajni koje naši kupci obožavaju uključuju Barbados, Sepia, Narnia, Ardea, Scaria, Indiana, Waikiki, Trinidad, Pinion, Rosettes, Sponge...

Možete li s našim čitateljima i kupcima podijeliti nešto više o projektima na koje ste najviše ponosni i zašto?

Tajice Special Edition su moj favorit jer u ovoj kolekciji stvaramo nove krojeve i uključujemo različite materijale. Ali također sam jako uzbuđena zbog SUPova... njihove živosti... a možda sam i fascinirana njima jer sam "morska osoba". Kolekcija AirMesh također je jedinstvena, ističe se svojim odvažnim stilovima isprepletenim s praktičnošću. Zamislili smo to tako da svaka žena, bez obzira na godine, osjeća se odlično u topovima, hlačama ili skort. Airmesh mrežica povećava prozračnost, što je čini najboljim izborom za toplije dane.

Kakvi Vas osjećaji preplave kada vidite svoje dizajne na ulici?

Dobar je osjećaj... Ponos, sreća i radost što ljudi cijene moj rad. Motivirajući. Ako je netko sa mnom, obično mu šapnem: "Vidi, eno mojih tajica."

Kako ste se tijekom godina nosili s izazovima i inovacijama u dizajnu? Što je bilo presudno za njihov uspjeh u osvajanju srca naših kupaca, žena, muškaraca i djece?

Svaki put kad se upustim u kreiranje novih tajica, pomalo je uzbudljivo. Kad počnem, nikad ne znam kako će ispasti. Ponekad sam razočarana ishodom i onda svemu pristupim drugačije. Ali ponekad je energija prava i ja proizvedem pobjednički proizvod koji oduševi mnoštvo i postane bestseler.

Kakav je Vaš kreativni proces? Kako pristupate osmišljavanju nove kolekcije?

Uvijek uživam u procesu stvaranja i usavršavanja. Mijenjam boje, a ponekad i uzorke. Budući da poznajem svoje kupce, otprilike znam koji je dizajn "kritičan" i koji će se dobro prodavati. Uvijek moram imati nekog asa u rukavu da bih riskirao. No istina je da do zadnjeg trenutka nikad ne znamo kako će tržište to prihvatiti i to je pomalo uzbudljivo. Ako je dizajn dobro prihvaćen, onda je puno uzbuđenja.

Koji Vam je dio ili trenutak u bavljenju takvim zanimanjem najdraži? Što Vas najviše uzbuđuje?

Uvijek uživam u procesu stvaranja i usavršavanja. Mijenjam boje, a ponekad i uzorke. Budući da poznajem svoje kupce, otprilike znam koji je dizajn "kritičan" i koji će se dobro prodavati. Uvijek moram imati nekog asa u rukavu da bih riskirao. No istina je da do zadnjeg trenutka nikad ne znamo kako će tržište to prihvatiti i to je pomalo uzbudljivo. Ako je dizajn dobro prihvaćen, onda je puno uzbuđenja.

Koji su najnoviji modni trendovi i kako su ili hoće li biti ugrađeni u buduće dizajne? Kako prepoznati koji su trendovi značajni i privlačni LELOSI kupcima? Kako izbjeći zasićenje trendom, a da LELOSI ostane jedinstven brend?

Svakako, u trendu su širi modeli donjeg dijela. Tajice širokih nogavica, trenirke... i to ćemo imati u vidu u budućim kolekcijama. Udobnost i mekoća su na prvom mjestu! Ova dva elementa privlače kupce. LELOSI žena želi se osjećati dobro u svojoj odjeći na svakom koraku, pa je to uvijek i vodilja.

Pripremila: Nikolina Koljanin