VRAĆANJE I ZAMJENA

Trudimo se isporučiti samo najbolje proizvode, ali nažalost, svjesni smo i toga da ponekad morate vratiti narudžbu ili ga reklamirati. Ukoliko vam proizvod ne odgovara, možete ga vratiti u roku od 30 dana od kupnje.

Ako proizvod želite zamijeniti za drugi, to možete isto učiniti u roku od 30 dana od kupnje proizvoda, ali morate platiti poštarinu od 7€ (3,50 € za povrat proizvoda putem GLS usluge i 3,50€ za novu dostavu). Naknadu za otpremu platite prilikom isporuke kada primite svoju novu pošiljku sa zamijenjenim artiklima. Ako želite vratiti proizvode, možete zatražiti povrat novca. Povrat putem GLS usluge košta 3,5 € i odbit će se od iznosa vašeg povrata novca. Povrat i zamjena oštećenih i krivo primljenih proizvoda su besplatni.

Kada ispunite bilo koji od obrazaca za povrat, dobit ćete mogućnost kreiranja naljepnice za GLS povrate. Otvorit će se obrazac u koji upisujete svoju adresu i podatke za prikup te će se izraditi naljepnica s našim podacima za dostavu. Ovu naljepnicu možete isprintati, staviti na kuvertu ili kutiju u kojoj vraćate artikle i ostaviti u PaketShop-u po vašem izboru. Nakon što primimo vaš paket i pregledamo sadržaj, zahtjev će biti obrađen u roku od 14 radnih dana.

Ako ne želite vratiti svoje proizvode putem usluge GLS, možete to učiniti o vlastitom trošku, ali morate nam poslati broj za praćenje vaše pošiljke. Možemo ispuniti vaš zahtjev samo ako možemo pratiti vaš povrat i potvrditi njegov dolazak na našu adresu. Pošaljite nam e-mail na info@lelosi.hr, a mi ćemo vam dati našu adresu.

Proizvod koji želite vratiti mora biti u originalnom stanju: nov, čist, s etiketom, u originalnom Lelosi pakiranju, neopran i nenošen. Zadržavamo pravo odbiti vaš zahtjev ako primimo proizvod koji ne ispunjava ove uvjete. Ovi uvjeti ne vrijede ako vratite stariji proizvod kao reklamaciju oštećenja.

Ako trebate dodatnu pomoć, pošaljite nam e-mail na info@lelosi.hr a mi ćemo se potruditi da vam pomognemo pronaći rješenje.

Kako vam možemo pomoći?