Osvježite svoj stil - pogledajte novosti! ZIMSKA RASPRODAJA: od -30% do -60% 25% popusta na svaki drugi artikl sa kodom: LELOSI25

VRAĆANJE I ZAMJENA

Trudimo se isporučiti samo najbolje proizvode, ali nažalost, svjesni smo i toga da ponekad morate vratiti narudžbu ili ga reklamirati. Ukoliko vam proizvod ne odgovara, možete ga vratiti u roku od 30 dana od kupnje.

Ako proizvod želite zamijeniti za drugi, to možete isto učiniti u roku od 30 dana od kupnje proizvoda, ali morate platiti poštarinu od 7€ (3,50 € za povrat proizvoda putem GLS usluge i 3,50€ za novu dostavu). Naknadu za otpremu platite prilikom isporuke kada primite svoju novu pošiljku sa zamijenjenim artiklima. Ako želite vratiti proizvode, možete zatražiti povrat novca. Povrat putem GLS usluge košta 3,5 € i odbit će se od iznosa vašeg povrata novca. Povrat i zamjena oštećenih i krivo primljenih proizvoda su besplatni.

Kada ispunite bilo koji od obrazaca za povrat, dobit ćete mogućnost kreiranja naljepnice za GLS povrate. Otvorit će se obrazac u koji upisujete svoju adresu i podatke za prikup te će se izraditi naljepnica s našim podacima za dostavu. Ovu naljepnicu možete isprintati, staviti na kuvertu ili kutiju u kojoj vraćate artikle i ostaviti u PaketShop-u po vašem izboru. Nakon što primimo vaš paket i pregledamo sadržaj, zahtjev će biti obrađen u roku od 14 radnih dana.

Nakon što primimo vraćene artikle, provjerit ćemo raspoloživost zaliha. Ako proizvod koji ste tražili za zamjenu više nije na zalihi, automatski ćemo izvršiti povrat iznosa kupnje umjesto zamjene.

Ako ne želite vratiti svoje proizvode putem usluge GLS, možete to učiniti o vlastitom trošku, ali morate nam poslati broj za praćenje vaše pošiljke. Možemo ispuniti vaš zahtjev samo ako možemo pratiti vaš povrat i potvrditi njegov dolazak na našu adresu. Pošaljite nam e-mail na info@lelosi.hr, a mi ćemo vam dati našu adresu.

Proizvod koji želite vratiti mora biti u originalnom stanju: nov, čist, s etiketom, u originalnom Lelosi pakiranju, neopran i nenošen. Zadržavamo pravo odbiti vaš zahtjev ako primimo proizvod koji ne ispunjava ove uvjete. Ovi uvjeti ne vrijede ako vratite stariji proizvod kao reklamaciju oštećenja.

Ako trebate dodatnu pomoć, pošaljite nam e-mail na info@lelosi.hr a mi ćemo se potruditi da vam pomognemo pronaći rješenje.

Kako vam možemo pomoći?