3 proizvoda po cijeni 2. Koristite kod: 3FOR2

PITANJA

Opća pitanja

Kako oprati LELOSI proizvode? Mogu li ih sušiti u sušilici?
Preporučamo da ih perete na programu za osjetljivo rublje na 30 stupnjeva. Vrlo je važno okrenuti print s unutarnje strane.
Sušenje u sušilici nije dopušteno.
Nemojte koristiti izbjeljivač!
Kako mogu znati koju veličinu odabrati?
Prilikom odabira prave veličine možete si pomoći tablicom veličina koja je postavljena uz svaki artikl na našoj web stranici. Ako se ne možete odlučiti za odgovarajuću veličinu ni nakon što ste provjerili tablicu, kontaktirajte nas na info@lelosi.hr i mi ćemo vam pomoći.
Jesu li LELOSI tajice prozirne?
Tajice nisu prozirne. Djelomična prozirnost može se dogoditi samo kada je odabrana pogrešna veličina - u tom slučaju materijal može biti prenategnut, pa je odabir prave veličine važan.
U oglasu, na Facebooku, kod prijatelja... vidjela sam LELOSI proizvod kojeg nema u kolekciji na web stranici. Mogu li ga ipak naručiti?
Budući da se ponuda naših artikala često osvježava, kako bi ostali jedinstveni, možete birati samo između artikala koji su na zalihama na web stranici. Ostali modeli su nažalost rasprodani.
Jesu li LELOSI tajice prikladne za trudnice?
LELOSI tajice imaju visok struk, vrlo su rastezljive i ne sputavaju, zato ih mnoge trudnice rado nose. Međutim, ovisi i o tijelu, veličini trbuha itd.
Jesu li LELOSI tajice prikladne za intenzivno vježbanje?
Materijal LELOSI tajica uvelike se razlikuje od materijala klasičnih sportskih tajica. Mnogi kupci ih rado koriste za jogu, pilates i hodanje. Međutim, imajte na umu da intenzivna tjelovježba može oštetiti vlakna i uzrokovati trošenje.

Plaćanja, povrati i zamjene

Kako mogu platiti svoju LELOSI narudžbu?
Platiti možete kreditnim karticama Mastercard, American Express, Visa putem webshopa ili gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke
Kurir mi nije dostavio račun i/ili potvrdu o uplati. Je li to u redu?
Kuriri ne dostavljaju račune, a oni nisu uključeni u paket. Račun se automatski šalje na Vašu e-mail adresu nakon uspješnog primitka pošiljke.
Želim primiti R1 račun za svoju narudžbu. Kako ga mogu dobiti?
Pošaljite nam podatke o vašoj tvrtki i popis artikala koje želite naručiti na info@lelosi.hr, a mi ćemo vam poslati predračun. Račun za online kupnju koja je već izdana ne može se mijenjati.
Veličina proizvoda koje sam dobila ne odgovara mi. Mogu li ih promijeniti? Koja je procedura?
Naravno da ih možete zamijeniti. Molimo potražite obrazac za zamjenu. Tamo ćete dobiti sve informacije. Ako imate dodatnih pitanja, kontaktirajte nas na info@lelosi.hr i rado ćemo vam pomoći.
Dobiveni proizvodi mi ne odgovaraju i želim ih vratiti. Mogu li to učiniti? Koja je procedura?
Naravno da ih možete vratiti. Molimo potražite obrazac za povrat. Tamo ćete dobiti sve informacije. Ako imate dodatnih pitanja, kontaktirajte nas na info@lelosi.hr i rado ćemo vam pomoći.
Proizvodi koje sam dobila su oštećeni. Što mogu učiniti?
Molimo Vas da nam pošaljete fotografiju oštećenog proizvoda na info@lelosi.hr. Pronaći ćemo rješenje i potruditi se riješiti problem u najboljem slučaju za vas.