Zadnji komadi, zadnje cijene: Istražite 👀 Kupite za više od 90 eura i mi ćemo vašem paketu dodati 🎁poklon - LELOSI traku za glavu!🎁 35% popusta na SVAKI drugi artikl sa kodom: LELOSI35

PITANJA

Opća pitanja

Želim kupiti proizvod koji je rasprodan na web stranici. Kada će opet biti dostupan?
Odaberite svoju veličinu i kliknite gumb OBAVIJESTI ME. Primit ćete e-poruku kada proizvod ponovno bude dostupan.
Kako ću znati koju veličinu odabrati?
Za odabir koristite tablicu veličina koja se nalazi pored svakog proizvoda u trgovini. Ako ni nakon provjere tablice ne možete odlučiti koja vam veličina najbolje odgovara, možete nam poslati e-mail sa svojim mjerama na info@lelosi.hr i rado ćemo vam pomoći.
Jesu li LELOSI tajice prikladne za trudnice?
Klasične LELOSI tajice imaju visok struk, vrlo su rastezljive i ne sputavaju pokrete, zbog čega ih vole mnoge trudnice. Naravno, ovisi i o vašoj građi i veličini vašeg trbuha. Tijekom prve polovice trudnoće najvjerojatnije će vam odgovarati broj koji inače nosite, no u zadnjim mjesecima preporučamo da odaberete broj veći. Ne preporučamo tajice iz kolekcije Move jer mogu pritiskati trbuh zbog kompresijskog učinka.
Jesu li LELOSI tajice prikladne za intenzivno vježbanje?
Kolekcija Move prikladna je za trening. Napravljena je upravo u tu svrhu jer je materijal kompresivan i izdržljiviji, a ima i jače šavove. Klasične LELOSI tajice nisu prikladne za intenzivne treninge jer su zbog svoje iznimne mekoće podložnije oštećenju tkanine kada su izložene pritisku. Za svakodnevnu udobnost preporučujemo klasične tajice.
Ponuda različitih kolekcija je velika. Kako odabrati one koje mi najviše odgovaraju?
Za vas smo pripremili vodič koji predstavlja razlike i karakteristike različitih kolekcija tajica. Sigurni smo da će vam čitanje pomoći da napravite najbolji izbor. Možete ga pronaći na ovoj poveznici.
Kako održavati i prati LELOSI odjeću?
Uz svaki proizvod na web stranici pronaći ćete pripremljene upute i informacije o njezi tekstila.
Općenito, preporučamo pranje na osjetljivom programu na 30 stupnjeva.
Prije pranja odjeću okrenite tako da print bude s unutarnje strane.
Sušenje u sušilici nije dopušteno. Izuzetak su ručnici za plažu.
Ne želim više primati promotivne e-poruke. Kako se mogu odjaviti s newslettera?
U podnožju svakog promotivnog newslettera možete kliknuti na poveznicu za odjavu s newslettera ili prilagoditi učestalost primanja e-pošte.

Dostava

Kada mogu očekivati isporuku svoje narudžbe ako je danas platim?
Trudimo se da narudžbe pošaljemo unutar dva radna dana nakon primitka uplate. Tijekom razdoblja promocija i rasprodaja, vrijeme dostave može biti produženo, ali uvijek nastojimo sve narudžbe poslati što je prije moguće. Nakon otpremanja narudžbe iz našeg skladišta, vrijeme isporuke ovisi o odabranoj dostavnoj službi.
Koju dostavnu službu koristite za slanje paketa i koliko dana moram čekati da moja narudžba bude isporučena?
Prilikom kupnje imate mogućnost odabira željene dostavne službe. Dostupne usluge dostave, cijenu dostave i okvirno vrijeme dostave možete vidjeti na ovom linku. Na žalost, ne možemo utjecati na brzinu dostave nakon što paket napusti naše skladište. Uvijek nas možete kontaktirati ako naiđete na bilo kakav problem s paketom. Obavijestite nas o situaciji na info@lelosi.hr, a mi ćemo vam pomoći koliko god možemo.
Gdje mogu pronaći broj za praćenje svog paketa?
Kada je vaša narudžba spremna za otpremu, primit ćete poruku potvrde s brojem za praćenje paketa na e-mail adresu koju ste unijeli prilikom naručivanja. S ovim brojem možete pratiti tijek dostave na web stranici dostavne službe.
Mogu li preuzeti svoju narudžbu u Paket dućanu?
Prilikom naručivanja na web stranici, nažalost još nije moguće odabrati izravnu dostavu na mjesto preuzimanja. To možete dogovoriti s dostavnom službom uz broj za praćenje koji će vam biti poslan na vašu e-mail adresu prilikom slanja.

Narudžba i plaćanje

Kurir mi nije izdao račun kada je paket isporučen. Je li to u redu?
Kuriri ne isporučuju račune niti su priloženi uz pošiljku. Nakon što je vaš paket uspješno isporučen,račun se automatski šalje na vašu e-mail adresu.
Zašto ne mogu primijeniti kod za popust na svoju narudžbu?
Možete koristiti samo jedan kod za popust u narudžbi. Nakon što unesete jedan kod za popust, ne možete dodati drugi. Također je moguće da se kod za popust ne odnosi na sadržaj vaše košarice.
Kako mogu dodati poklon karticu svojoj narudžbi?
Kôd poklon kartice možete unijeti na blagajni u drugom koraku završetka kupnje, u košarici, u za to predviđenu polju. Sve znakove koda morate unijeti ispravno. Ako naiđete na probleme, javite nam na info@lelosi.hr i mi ćemo vam pomoći.
Moja poklon kartica je istekla jer nije korištena godinu dana od kupnje. Što mogu učiniti sada?
Produžit ćemo valjanost vaše poklon kartice. Pošaljite nam kod poklon kartice na info@lelosi.hr i mi ćemo vam pomoći.
Ako naručim digitalnu poklon karticu, hoću li je odmah dobiti?
Ako naručite digitalnu poklon karticu i odmah je platite, bit će poslana na vašu adresu e-pošte u roku od 1 do 2 radna dana. Ako kupite digitalnu poklon karticu i odlučite je platiti pouzećem, poslat ćemo vam fizičku darovnu karticu.
Koji su načini plaćanja dostupni na web stranici?
Načini plaćanja podržani na web stranici su pouzećem i kreditnom karticom.
Želim fakturu tvrtke za svoju narudžbu. Kako da ga dobijem?
Pošaljite nam na info@lelosi.hr potpune podatke o tvrtki i popis artikala koje želite naručiti i poslat ćemo vam predračun. Možemo primijeniti iste popuste koji su dostupni na web stranici u trenutku izrade vaše fakture. Za već obavljenu online kupnju nije moguće mijenjati račun.
Upravo sam naručio, ali sam pogriješio u odabiru i želim promijeniti ili otkazati narudžbu. Što mogu učiniti?
Odmah nam javite svoj zahtjev na info@lelosi.hr. Ako vaša narudžba još nije poslana, otkazat ćemo je ili promijeniti veličinu artikala, sve dok ih ima na zalihi.

Povrati i zamjene

Veličina odjeće koju sam zaprimila mi odgovarala. Mogu li ih zamijeniti? Kakav je postupak?
Naravno, možete ih zamijeniti ako odjeća nije nošena i oprana. Prijavu za razmjenu ispunite na ovoj poveznici. Tamo ćete dobiti sve potrebne informacije. Ako trebate pomoć, možete nas kontaktirati na info@lelosi.hr i rado ćemo vas savjetovati.
Proizvodi koje sam zaprimila ne odgovaraju mi i ne želim ih zadržati. Mogu li ih vratiti? Kakav je postupak?
Ako niste zadovoljni artiklima koje ste primili, možete ih vratiti. Ispunite zahtjev za povrat na ovoj poveznici. Tamo ćete dobiti sve potrebne informacije. Ako trebate pomoć, možete nas kontaktirati na info@lelosi.hr i rado ćemo vas savjetovati
Primljeni proizvodi su oštećeni. Što mogu učiniti?
Fotografirajte oštećenje i pošaljite na info@lelosi.hr. Navedite svoje podatke i broj narudžbe ili računa. Potrudit ćemo se riješiti problem na način koji vama najviše odgovara.
Dobio sam pogrešan proizvod. Što mogu učiniti?
Pogrešno zaprimljene artikle fotografirajte i pošaljite na info@lelosi.hr. Navedite svoje podatke i broj narudžbe ili računa. Potrudit ćemo se riješiti problem na način koji vama najviše odgovara.
U primljenom paketu nedostaju stavke narudžbe. Što mogu učiniti?
Pošaljite nam popis artikala koji nedostaju na info@lelosi.hr i mi ćemo se pobrinuti da ih dobijete što je prije moguće. Molimo vas da u e-mailu dostavite svoje podatke i broj narudžbe ili računa kako bi se reklamacija mogla što brže razmotriti.
Želim ispuniti obrazac za povrat na web stranici, ali ne znam broj svoje narudžbe. Gdje ga mogu pronaći?
Primili ste svoj broj narudžbe u našoj prvoj e-poruci nakon kupnje, u našoj potvrdi narudžbe. Ako ga ne možete pronaći, pošaljite nam poruku na info@lelosi.hr i mi ćemo vam pomoći.
Kada ću dobiti nove artikle koje sam želio zamijeniti/vratiti?
Zamjena artikla/povrat novca može potrajati do 14 radnih dana. Nakon što zaprimimo vaš paket i provjerimo ga, obradit ćemo vaš zahtjev što je prije moguće.